خواندنی و رنگارنگ

هیچ چیز ارزشمند تر از همین امروز نیست

خواندنی و رنگارنگ

هیچ چیز ارزشمند تر از همین امروز نیست

هفته دوست یابی

سعى کن  حتماً همه متن را تا آخرین جمله بخوانى. از همه مهمتر جمله آخر است که باید خوانده شود.
یکى بود یکى نبود، یک بچه کوچک بداخلاقى بود. پدرش به او یک کیسه پر از میخ و یک چکش داد و گفت هر وقت عصبانى شدى، یک میخ به دیوار روبرو بکوب.
روز اول پسرک مجبور شد ٣٧ میخ به دیوار روبرو بکوبد. در روزها و هفته‌هاى بعد که پسرک توانست خلق و خوى خود را کنترل کند و کمتر عصبانى شود، تعداد میخهایى که به دیوار کوفته بود رفته‌رفته کمتر شد. پسرک متوجه شد که آسانتر آنست که عصبانى شدن خودش را کنترل کند تا آنکه میخها را در دیوار سخت بکوبد.
بالاخره به این ترتیب روزى رسید که پسرک دیگر عادت عصبانى شدن را ترک کرده بود و موضوع را به پدرش یادآورى کرد. پدر به او پیشنهاد کرد که حالا به ازاء هر روزى که عصبانى نشود، یکى از میخهایى را که در طول مدت گذشته به دیوار کوبیده بوده است را از دیوار بیرون بکشد.
روزها گذشت تا بالاخره یک روز پسر جوان به پدرش رو کرد و گفت همه میخها را از دیوار درآورده است. پدر، دست پسرش را گرفت و به آن طرف دیوارى که میخها بر روى آن کوبیده شده و سپس درآورده بود، برد. پدر رو به پسر کرد و گفت: «دستت درد نکند، کار خوبى انجام دادى ولى به سوراخهایى که در دیوار به وجود آورده‌اى نگاه کن

این دیوار دیگر هیچوقت دیوار قبلى نخواهد بود. پسرم وقتى تو در حال عصبانیت چیزى را مى گویى مانند میخى است که بر دیوار دل طرف مقابل مى کوبى. تو مى توانى چاقویى را به شخصى بزنى و آن را درآورى، مهم نیست تو چند مرتبه به شخص روبرو خواهى گفت معذرت مى خواهم که آن کار را کرده‌ام، زخم چاقو کماکان بر بدن شخص روبرو خواهد ماند. یک زخم فیزیکى به همان بدى یک زخم شفاهى است. دوستها واقعاً جواهرهاى کمیابى هستند،  آنها مى توانند تو را بخندانند و تو را تشویق به دستیابى به موفقیت نمایند. آنها گوش جان به تو مى سپارند و انتظار احترام متقابل دارند و آنها همیشه مایل هستند قلبشان را به روى ما بگشایند.»
این هفته، هفته دوست یابى ملى است، به دوستانتان نشان دهید چقدر براى آنها ارزش قائل هستید.
یک نسخه از این نوشته را براى هر کسى که او را به‌عنوان دوست مى شناسید بفرستید، حتى براى کسى که خودش این متن را براى شما فرستاده است. اگر مجدداً این متن به خودتان بازگشت، به معناى آن است که شما در دایره‌اى از دوستان خوب قرار گرفته‌اید.
شما دوست من هستید و من به شما افتخار مى کنم.
لطفاً اگر من در گذشته در دیوار قلب شما حفره‌اى ایجاد کرده‌ام مرا ببخشید.
«پشت سر من قدم برندار، چون ممکن است راهرو خوبى نباشم، جلوی من نیز قدم برندار، ممکن است من پیرو خوبى نباشم، همراه من قدم بردار و دوست خوبى براى من باش.»

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:22 http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

احسان شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:47 http://www.goojegeno.blogsky.com

سلام
جالب بود

نیلوفر یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 http://WWW.MORDAB-57.BLOGSKY.COM



سلام عزیز

وب پر محتوایی دارید .
موفق و سبز باشید .

زهرا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:43 http://donyayezahrajoon.dom.ir

سلام.از حضور سبزتون ممنون.من شما رو لینک کردم.خواستین منو به اسم دل نوشته های زهرا جون لینک کنید.سایتتون هم خیلی جالبه. مطالبش خیلی مفید و ارزنده هست.ان شا الله بیشتر از اینا موفق باشین.بای تا بعد.

نیلوفر مردابی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 http://WWW.MORDAB-57.BLOGSKY.COM



سلام دوست عزیز

خوشحال می شم و با تبادل لینک موافقم و ممنون .
من شما را با چه اسمی لینک کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد