خواندنی و رنگارنگ

هیچ چیز ارزشمند تر از همین امروز نیست

خواندنی و رنگارنگ

هیچ چیز ارزشمند تر از همین امروز نیست

حراج وسایل شیطان


به روایت افسانه‌ها روزى شیطان همه جا جار زد که قصد دارد از کار خود دست بکشد
و وسایلش را با تخفیف مناسب به فروش بگذارد.
او ابزارهاى خود را به شکل چشمگیرى به نمایش گذاشت. این وسایل شامل خودپرستى،
شهوت، نفرت، خشم، آز، حسادت، قدرت‌طلبى و دیگر شرارت‌ها بود.
ولى در میان آن‌ها یکى که بسیار کهنه و مستعمل به نظر مى‌رسید، بهاى گرانى داشت
و شیطان حاضر نبود آن را ارزان بفروشد.
کسى از او پرسید: این وسیله چیست؟
شیطان پاسخ داد: این نومیدى و افسردگی‌ست
آن مرد با حیرت گفت: چرا این قدر گران است؟
شیطان با همان لبخند مرموزش پاسخ داد: چون این مؤثرترین وسیله من است.. هرگاه
سایر ابزارم بى‌اثر مى‌شوند، فقط با این وسیله مى‌توانم در قلب انسان‌ها رخنه
کنم و کارى را به انجام برسانم. اگر فقط موفق شوم کسى را به احساس نومیدى،
دلسردى و اندوه وا دارم، مى‌توانم با او هر آنچه مى‌خواهم بکنم
من این وسیله را در مورد تمامى انسان‌ها به کار برده‌ام. به همین دلیل این قدر کهنه شده است.
 
نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:49 http://rapfa-yashar.blogsky.com

این مطلب را تا انتها بخوانید
با سلام دوست عزیز چرا در وبلاگت کسب درامد نمیکنی هر کلیک تا سقف ۵۰۰ ریال حداقل پرداخت هم ۲۰۰۰۰۰ ریال من خودم از این سایت پول گرفتم کاملا واقعی و معتبره همین الان عضو شوید جایزه عضویت هم ۳۰۰۰۰ ریاله که رو اعتبارت میاد این مثله سیستم های دیگر نیست که کلیک ها را یکی در میون حساب کنه
تازه به اعضای هر زیر مجموعه که بگری ۲۰۰۰۰ ریال اعتبار میده
برای عضویت به آدرس زیر برو
http://www.clickiran.ir?sup=9244
صد در صد واقعی به جون مادرم به خدا سیستم های دیگه یکی در میون کلیکها رو حساب میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد