خواندنی و رنگارنگ

هیچ چیز ارزشمند تر از همین امروز نیست

خواندنی و رنگارنگ

هیچ چیز ارزشمند تر از همین امروز نیست

نقل قولی از ساعد مراغه‌ای

ساعد مراغه‌اى از نخست‌وزیران عهد پهلوى نقل کرده است:
زمانى که نایب کنسول شدم با خوشحالى پیش زنم آمدم و این خبر داغ را به اطلاع سرکار خانم رساندم.
اما وى با بى‌اعتنایى تمام سرى جنباند و گفت: «خاک بر سرت کنم، فلانى کنسول است، تو نایب کنسول؟!»
گذشت و چندى بعد کنسول شدیم و رفتیم پیش خانم، آن هم با قیافه‌اى حق به جانب. باز خانم ما را تحویل نگرفت و گفت: «خاک بر سرت کنم، فلانى معاون وزارت امور خارجه است و تو کنسولى؟!»
شدیم معاون وزارت امور خارجه، که خانم باز گفت: «خاک بر سرت، فلانى وزیر امور خارجه است و تو ... ؟!»
شدیم وزیر امور خارجه گفت: «فلانى نخست‌وزیر است ... خاک بر سرت کنم!»
القصه آنکه شدیم نخست‌وزیر و این بار با گام‌هاى مطمئن به خانه رفتم و منتظر بودم که خانم حسابى یکه بخورد و به عذرخواهى بیفتد.
تا این خبر را دادم به من نگاهى کرد، سرى جنباند و آهى کشید و گفت: «خاک بر سر ملتى که تو نخست‌وزیرش باشى!»

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:39 http://mblinkbox.blogsky.com

سلام دوست گرامی
تفاوت های ظاهری این لینک باکس با دیگر لینک باکس ها موجب جلب توجه هرچه بیشتر به لینک های داخلش میشه.
هر کی این لینک باکس رو برده راضی بوده !!!
با قرار دادن آن در وبلاگ آمار بازدید و همچنین پیج رنک گوگل شما بسیار بالا خواهد رفت.
پس لینک باکس را در وبلاگ خود قرار داده و لینک خود را از طریق خود لینک باکس (ارسال لینک جدید) برای ما ارسال کنید
منتظر شما هستیم - با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد